Marjolein Bongers - House of Social Media
Marjolein Bongers - House of Social Media De meeste merken en bedrijven hebben de afgelopen jaren wel de weg naar social media gevonden. Veel organisaties hebben corporate accounts op Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram of Pinterest en zetten deze kanalen in om de dialoog aan te gaan met (potentiële) klanten. Toch laten veel organisaties naar mijn smaak nog kansen liggen, namelijk de kansen die schuilen in de kracht van ambassadeurs: eigen medewerkers, online influencers en klanten...
Marjolein Bongers / House of Social Media Vorig jaar schreef ik een column getiteld ‘Wees persoonlijk op LinkedIn’. Hierin pleitte ik voor persoonlijke connectie-verzoeken in plaats van de standaard voorgekauwde teksten die LinkedIn zelf al voor je invult. I’d like to add you… Afijn, je kent het wel. Als je met iemand wilt linken is het toch niet meer dan netjes dat je even de moeite neemt om een persoonlijk berichtje te tikken? Raar maar waar… je kunt je onderscheiden door...
In mijn vorige column beloofde ik je een aantal tips te geven die je kunt gebruiken om te voorkomen dat jouw kind het slachtoffer wordt van sexting. Mocht je de column gemist hebben, sexting is het versturen van seksueel...
Een paar weken geleden was het groot nieuws: naaktfoto’s van leerlingen van het Vakcollege in Tilburg waren op Instagram verschenen. Een schoolvoorbeeld (what’s in a name) van de gevolgen van sexting.