Marjolein Bongers - House of Social Media
Marjolein Bongers - House of Social Media Leads genereren via LinkedIn, dat willen we allemaal wel. Vandaar dat marketeers vaak op zoek zijn naar de directe conversiemogelijkheden. De vraag is echter hoe effectief dat is als de verkoopcyclus van jouw product of dienst lang is en niet afhangt van impulsaankopen - zoals bij het merendeel van de marketeers. Gelukkig biedt LinkedIn sinds enige tijd de mogelijkheid leads te nurturen over een langere periode met hun Lead Accelerator. Deze tool...
Marjolein Bongers - House of Social Media Een paar weken geleden kwam mijn dochter (8) naar me toe: “Mama, ik wil een account op Musical.ly”. Voor iedereen die nog niet weet wat Musical.ly is, het is een relatief nieuw sociaal netwerk dat razend populair aan het worden is onder kinderen die op de basisschool zitten. Met Musical.ly kunnen ze zich een ster voelen door te dansen en te playbacken op hun favoriete muziek. Dit levert uiteindelijk een video op van 15 seconden die weer bewerkt...
Sinds een paar maanden is het mogelijk om livestreams te starten via Facebook. Dit kan vanuit je persoonlijke pagina maar ook via een Fanpage. In dit artikel heb ik een aantal voordelen en mogelijkheden van Facebook Live voor...
De meeste merken en bedrijven hebben de afgelopen jaren wel de weg naar social media gevonden. Veel organisaties hebben corporate accounts op Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram of Pinterest en zetten deze kanalen in om de...
Marjolein Bongers - House of Social Media Het leven als zelfstandige ondernemer vind ik prachtig. Ik zit zelf aan het roer van mijn bedrijf (geen baas die me vertelt wat ik moet doen), ik bepaal zelf mijn werktijden, geen langdradige vergaderingen met collega’s, elke dag zelf mijn dochter van het schoolplein halen… En toch, toch is freelancen niet altijd rozengeur en maneschijn.