Marjolein Bongers - House of Social Media
Marjolein Bongers - House of Social Media In veel bedrijven zie ik een verschuiving plaatsvinden als het gaat om social media gebruik. ‘Vroeger’ waren social media echt het domein van marketing- en communicatiemensen. Maar anno 2014 stimuleren steeds meer bedrijven een brede groep medewerkers om social media actief te gebruiken. Het doel? Als medewerkers zichzelf en het bedrijf waarvoor ze werken goed profileren, zorgt dit voor een groter bereik én – nog veel belangrijker – een...
Marjolein Bongers - House of Social Media Heb jij al gehoord van het nieuwe sociaal netwerk Ello? Ello is een soort van mix van Facebook, Twitter en Tumblr en heeft een zeer minimalistische vormgeving. Het platform werd afgelopen augustus gepresenteerd.
Waarschijnlijk heb jij – net als 5 miljoen andere Nederlanders - een profiel op LinkedIn. Uit ervaring en tijdens mijn trainingen merk ik echter dat de meeste mensen LinkedIn gebruiken als een soort online Rolodex. “Ik doe...
Het gebruik van WhatsApp heeft de afgelopen twee jaar een stormachtige groei meegemaakt. Alleen al in Nederland telt WhatsApp 2,6 miljoen gebruikers in de leeftijd van 16 tot 64 jaar. De grote groep jongeren – veelal de meest...
Marjolein Bongers - House of Social Media VENLO – Op 15 oktober aanstaande vindt de boekpresentatie plaats van het door negen auteurs geschreven “Succes met e-commerce”. De gastheer van de avond is Frans Pollux en het eerste exemplaar wordt in ontvangst genomen door Stephan Satijn, wethouder Economische zaken van Venlo.