Training: Overtuigen op LinkedIn

Wanneer je werkzaam bent in marketing, sales of management is Dr. Robert Cialdini wellicht bekend bij je. Robert Cialdini is hoogleraar psychologie en schreef onder andere het boek  "De zes geheimen van het overtuigen". Een zevende geheim is later toegevoegd. 

Als beïnvloedingspsycholoog en LinkedIn Expert vertaalt Marjolein tijdens een interactieve en unieke training  de 7 Beïnvloedingsprincipes van Cialdini naar de inzet van LinkedIn. 

1. Wederkerigheid (reciprocity)
2. Toewijding en consistentie (commitment & consistency)
3. Sociale bewijskracht (social proof)
4. Sympathie (liking)
5. Autoriteit (authority)
6. Schaarsheid (scarcity)
7. Eenheid (unity)

Op welke manier kun je deze wetenschappelijk onderzochte beïnvloedingswapens inzetten om jouw inzet op LinkedIn tot een succes te maken? Hoe kun jij deze toepassen op social media zodat je jouw doelgroep gaat verleiden om sneller "ja" te zeggen op jouw aanbod? En hoe kun je dit op een authentieke manier doen? 

Naast deze zeven beïnvloedingsprincipes worden in deze training ook een koppeling gemaakt met neuromarketing en ontvang je praktische en concrete tips op welke manier je neuromarketing kunt inzetten op LinkedIn. 

"Duidelijke training, vlot tempo en de opgedane kennis over neuromarketing en beïnvloedingspsychologie is makkelijk in de praktijk te brengen. "

Twan Lammers Online Marketeer | Komma | Web & Branding Agency

"Marjolein heeft op een boeiende en enthousiaste manier de training "Beïnvloedingspsychologie via LinkedIn" gegeven. Je wordt enthousiast over beïnvloedingspsychologie en je krijgt veel concrete en direct toepasbare tips. "

Lisa Neggers Bedrijfsdocente | Huijbrechts Groep

"De training "Beïnvloedingspsychologie via LinkedIn" was enthousiast en boeiend. Ik ga de kennis direct toepassen in de praktijk! "

Jelle Buis Interim Finance & Control | Fagro - Professionals in Finance & Control

"De training 'Beïnvloedingspsychologie via Linkedin' was erg leerzaam en interessant. Met name de combinatie van theorie en praktische toepassing spreekt me erg aan. Marjolein heeft een prettige manier van presenteren, er zit tempo in, veel interactie met de groep en de training zit vol met goede tips die je meteen toe kunt passen. Al met al dus zeker een aanrader."

Tom Timmermans Marketing & PR | Fourtress