Mijn naam is Marjolein Bongers, sinds 2011 jaar eigenaresse / oprichtster van House of Social Media. 

Wat doet mijn bedrijf? 
Wij kennen het geheim van LinkedIn en helpen bedrijven en professionals met het succesvol inzetten van dit platform.

De vragen die we vaak krijgen zijn: Hoe kunnen we LinkedIn inzetten om ons bedrijf beter te profileren? Hoe zorg ik dat mijn medewerkers transformeren van medewerker naar merkambassadeur? Hoe kunnen de sales medewerkers Social Selling via LinkedIn inzetten? Welke content werkt wel en welke niet, en waarom niet? Op welke manier kan ik beïnvloedingspsychologie inzetten op LinkedIn zodat klanten sneller "ja" zeggen tegen mijn diensten of product? En hoe doe ik dit op een authentieke manier?

Wat hebben we jou te bieden? 

1. Trainingen
De LinkedIn trainingen zijn altijd  interactief, praktisch en natuurlijk gaan we ook concreet aan de slag. 

2. Lezingen
Als keynote spreker ben ik verbonden aan Quality Bookings en spreek ik als LinkedIn Expert op congressen en evenementen over onderwerpen als Social Selling met LinkedIn, Employer Branding, Social Selling en de toepasbaarheid van beïnvloedingspychologie via LinkedIn. 

3. Social Media Strategie
Struggle je met je social media strategie? Bel ons en we gaan samen aan de slag om een goede strategie voor je bedrijf op te stellen. 

Meet Marjolein

Wat klanten over mij zeggen
Ik hoor vaak dat klanten en deelnemers zeggen dat ze energie van mij krijgen. Ik ben straight to the point, ik zeg wat ik denk en ik ben zeer bevlogen. Overigens ben ik niet ijzersterk in small talk maar ga graag een echt gesprek met je aan en ben dol op vragen stellen om snel tot de kern te komen. 

De trainingen die ik geef voelen voor deelnemers altijd vrij en ontspannen. Ikzelf maak niet zo veel grapjes (ieder zijn talent) maar anderen mogen dat altijd! (max 3 per half uur).  

Ik heb onder andere gewerkt voor Odido, Mercedes-Benz, Porsche, NVM, Johnson & Johnson, Radboud Universiteit, Vodafone, Canon, Bonduelle, Vitra, Wolters Kluwer en The Walt Disney Company.

Waar ik blij van word 
Nieuwe mensen ontmoeten en mijn kennis overdragen op zakelijk vlak. Mensen inspireren en enthousiasmeren. Op privé vlak krijg ik energie van padel, krachttraining, reizen, dingen doen die ik eigenlijk niet durf, strand- of boswandeling en natuurlijk word ik blij van mijn dochter Julia. 

Wil je de superkracht van LinkedIn ontdekken via mijn boek? Dat kan hier!

LinkedIn Lezing - The Walt Disney Company

Meet Daan

Daan heeft een passie voor trainen en dat merk je! Hij krijgt er energie van als hij zijn boodschap zo kan verpakken dat de deelnemers worden meegezogen in zijn verhaal en uiteindelijk iedereen naar buiten stuurt met concrete tips die voor hem of haar relevant zijn. 

Zijn achtergrond als gedragseconoom maakt dat Daan een bijzondere interesse heeft voor gedrag en gedragsverandering. Laat dat nu net bij de inzet van LinkedIn een belangrijk onderdeel zijn. 

Toen ik Daan vroeg wat zijn hobby was, ik kreeg ik als antwoord: "Voetballen op serieus niveau, iets onder de top van de hoogste amateurs". Ik weet nog steeds niet hoe goed hij nou echt is!  

Daan heeft inmiddels LinkedIn Trainingen en Masterclasses gegeven bij DPG Media, DELA,  Frankwatching, Conxillium Group, Kooi, Hogeschool Antwerpen, Louwman Dealer Group, Wensink, Fontys Hogescholen, ICT Group en Strict. 

Impressie LinkedIn Masterclass Fontys

Meet Lotte

Lotte haar missie is om zoveel mogelijk professionals en bedrijven te helpen succesvol te worden in LinkedIn. Naast haar activiteiten als LinkedIn spreker en trainer vanuit House of Social Media heeft Lotte een passie voor sales en is ze door Yahoo Finance uitgeroepen tot ‘top 10 female sales coaches’.

Lotte behaalde haar MSc Marketing en Sales aan de Vrij Universiteit Amsterdam en startte haar carrière gedurende haar studie op 17-jarige leeftijd als sales professional. Haar carriere heeft zich voorgezet  binnen de financiële wereld in ‘the City of London’ en de Amsterdamse Zuidas. In 2023 lanceerde ze haar boek "Top of Mind". 

Lotte is een top LinkedIn trainer, gedreven en zeer enthousiast.  Marjolein (oprichter House of Social Media) ziet in Lotte haar evenbeeld, al is Lotte 20 jaar jonger! 

Ze heeft inmiddels gewerkt voor Van Doorne Advocaten, Atlas Fiscalisten, BNP Paribas, DELA, Arval leasemaatschappij, Sanquin Bloedvoorziening, Frankwatching, Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, Gemeente Nijmegen, Maasstad Ziekenhuis en Ministerie van Binnenlandse  Zaken. 

 

5 Ondernemers lessen in 20 minuten - LinkedIn